KlantenserviceKlantenservice
Bestellen

Bestellen

Betalen | Afhalen | Klantenservice

Hier vindt u meer informatie over bestellen bij BouwProfi.

Stap 1: Winkelwagen

  • Plaats 1 of meer producten in je winkelwagen.
  • Klik op de knop Ga door naar afrekenen.
  • Wijzigen van de winkelwagen kan door het aantal te wijzigen en op de knop "Update Winkelwagen" te klikken.
  • Verwijderen van producten kan met het prullebak knopje.
  • Wil je komen afhalen en worden er toch verzendkosten berekent? Vul onderaan de winkelmand de kortingscode Afhalen 
  • Klaar met vullen van je winkelmand? Klik op Ga door naar afrekenen.

Stap 2: Aflevering

We vragen je gegevens voor de bezorging in te vullen. 

  • Vul e-mail adres in Voor de orderbevestiging, factuur en het doorgeven van de aflevertijd.
  • Vul naam en bezorgdadres in Zodat we weten waar jij graag bezorgd wilt hebben en met wie we contact op kunnen nemen als er vragen zijn. Afwijkend  factuuradres kun je opgeven bij de volgende stap.
  • De bezorgdatum staat reeds ingevuld. Komt een andere datum beter uit, kies dan de bezorgdatum.
  • Klik op Volgende.

Stap 3: Overzicht en betalen

  • Controleer nog even of je overzicht bestelling klopt zo.
  • Kies hoe je wilt betalen.
  • Klik op Plaats bestelling.

De bestelling is afgerond als je de bevestiging van de betaling op het scherm ziet.  De factuur wordt per e-mail naar je verzonden en tevens je garantiebewijs. Bewaar deze goed.

Stap 4: Wij gaan voor je aan de slag!

Bedankt voor je bestelling! Wat gaan wij voor je doen?

  • Je order wordt in behandeling genomen.
  • Zo nodig bestellen wij bij onze leveranciers de producten die je hebt besteld.
  • Zijn er vragen dan nemen we contact met je op.
  • De werkdag voor levering ontvang je per e-mail de verwachtte aankomsttijd van de chauffeur. Meeste is dit aan het begin van de avond. Nog geen bericht gezien? Controleer eventueel je spam map of hij daar niet in terecht is gekomen.
  • Wij komen bij jou bezorgen.